Klachtenprocedure

 

Iris Hartong staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en streeft naar het afstemmen van wensen en verwachtingen. Mocht u toch een klacht hebben dan zal deze gebruikt worden om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Iris Hartong Training & Coaching behandelt uw eventuele klacht in vertrouwen.

 

Indien u een klacht heeft, stuur dan de omschrijving van de klacht en uw contactgegevens per mail (info@irishartong.nl) of via het contactformulier naar Iris Hartong. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. 

 

Registratie en afhandeling van de klacht:

  • Klachten en de wijze van afhandeling worden voor de duur van 5 jaar bewaard.
  • Klachten worden behandeld door Iris Hartong.
  • Na ontvangst van de klacht deelt Iris Hartong binnen 7 dagen schriftelijk mee dat zij de klacht heeft ontvangen en onderzoekt deze.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht volgt hoor en wederhoor.
  • Binnen 14 dagen na hoor en wederhoor neemt Iris Hartong een besluit en deelt dit mee aan de indiener van de klacht. Mocht dit niet lukken binnen de termijn van 14 dagen en er meer onderzoek nodig is, wordt u binnen deze 14 dagen op de hoogte gesteld en krijgt u een indicatie wanneer u wel het besluit kunt verwachten.
  • De indiener van de klacht wordt mondeling/schriftelijk elke 14 dagen op de hoogte gehouden van de status van de klacht.
  • In geval van geschillen over de afhandeling van de klacht zal Iris Hartong de klacht doorgeven aan een samengestelde klachtencommissie, welke optreedt als onafhankelijke derde. Het advies van deze onafhankelijke derde is bindend. Contactpersoon is Ruth Heuvelman (e-mail: ruth.heuvelman@gmail.com). De kosten van het inschakelen van de klachtencommissie zijn voor rekening van Iris Hartong Training & Coaching.
  • Als de klacht is afgerond is tevens de klachtenprocedure afgerond.

 

Zie ook de Algemene voorwaarden